مهره و ماسوره گالوانیزه


مهره و ماسوره

از جمله وسیله هایی که استفاده از آن در صنعت لوله کشی زیاد به چشم می خورد، مهره و ماسوره می باشد. این وسیله نوعی اتصال دهنده است که از آن برای اتصال دو قسمت نر و ماده لوله کشی استفاده می شود.

استفاده از مهره و ماسوره نه تنها برای اتصال لوله، بلکه از آن برای سایر اتصالات نیز صورت می گیرد. این مهره ها در دو رنگ سفید و سیاه به بازار عرضه می شوند. هم چنین این المان در سایزهای مختلف تولید و به بازار ارائه می شود.

مهره و ماسوره گالوانیزهانواع مهره و ماسوره

مهره و ماسوره نمونه های مختلفی دارد که از جمله می توان به انواع گالوانیزه، پلیمری، پرسی و برنجی اشاره کرد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد.

مهره ماسوره گالوانیزه

با استفاده از روش های گرم و سرد آب بندی و تولید می شوند. مهره ماسوره هایی که از جنس گالوانیزه هستند، از ترکیب آهن و فولاد ساخته شده اند.

همان گونه که قبلا نیز اشاره شد، این گونه مهره و ماسوره ها با استفاده از روش سرد و گرم آب بندی می شوند، که انجام این کار مزایایی به همراه دارد. از جمله مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب بندی مهره و ماسوره با استفاده از روش گرم و سرد می تواند باعث بالا رفتن مقاومت مهره و ماسوره در محیط های اسیدی و بازی شود.
  • مهره های گالوانیزه در برابر پوسیدگی و مواد خورنده از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *